12/3/09

Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΝΟΣ, ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

Για τον Σ. Μάνο έχω γράψει εδώ
.Εχω μιά πολύ μεγάλη εκτίμηση γι' αυτόν τον πολιτικό άνδρα όπως άλλωστε φαίνεται κι' απο το κείμενο μου.
Θαρραλέος και πεισματάρης, ήταν πάντα.Υπο αυτό το πρίσμα, δεν μου έκανε εντύπωση η είδηση ότι θα κάνει και πάλι μιά προσπάθεια για δημιουργία νέου πολιτικού κόμματος.

Ελπίζω αυτή την φορά να μην κάνει τα λάθη που έκανε την προηγούμενη φορά, αν και αμφιβάλλω διότι δεν τα θεωρεί κατά βάθος λάθη. Θεωρεί πιστεύω(η άποψη μου βασίζεται στον τρόπο σκέψης του όπως εγώ τον αντιλαμβάνομαι), ότι την προηγούμενη φορά ο λόγος του δεν έγινε αρκετά κατανοητός.Αρα, αυτή την φορά θα προσπαθήσει να έχει ένα λόγο πιό κατανοητό για να πείσει.
Σαν να απευθυνόταν δηλαδή σε ανθρώπους που κρίνουν τους πολιτικούς με βάση τον λόγο τους και τα έργα τους, δηλαδή που αποφασίζουν ποιόν να ψηφίσουν με βάση την κοινή λογική.Κι αυτό, σε μιά χώρα που το 90% των κατοίκων της ψηφίζει το κόμμα που ψηφίζει, με βάση την οικογενειακή παράδοση("ψηφίζω το τάδε κόμμα απο τα γεννοφάσκια μου " λέει πολύ συχνά ο σύγχρονος έλληνας και μάλιστα με υπερηφάνεια ).
Ενα δεύτερο βασικό δεδομένο κατά την γνώμη μου το οποίο δεν λαμβάνει υπόψη του ο κος Μάνος είναι το γεγονός ότι εδώ και 40 χρόνια η χώρα αυτή δεν παράγει πλέον μέσω της "παιδείας " που προσφέρει, ανθρώπους που να έχουν μάθει να σκέπτονται.Πώς λοιπόν υπο αυτές τις συνθήκες, να τραβήξει την προσοχή του υπόλοιπου 10% των πολιτών που δεν ψηφίζουν με βάση την οικογενειακή παράδοση, αλλά με άλλα κριτήρια, ώστε να τον ψηφίσουν;
Υπο αυτές τις συνθήκες, αν βέβαια έχω δίκιο, ο λόγος του δεν μπορεί να είναι αυτός που θα πείσει τους Ελληνες να τον ψηφίσουν.
Οχι ότι είναι λανθασμένος.Το αντίθετο.Αλλά για να περάσει αυτός ο λόγος ώστε να παράγει πολιτική,θα έπρεπε ο Κος Μάνος και την προηγούμενη φορά αλλά και τώρα, να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στο περιτύλιγμα, ώστε να εξασφαλίσει ψήφους.Να κάνει δηλαδή για λόγους επικοινωνιακούς, αυτό που απευχθάνεται, και που κάνουν όλοι οι άλλοι.Να βάλει μέσα στο ψηφοδέλτιο του, τραγουδιστές, θεατρίνους, μπασκετμπολιστες, και ότι άλλο μπορούμε να φανταστούμε όπως δεξιούς που έδιωξε η ΝΔ, σοσιαλιστές που έδιωξε το ΠΑΣΟΚ, κλπ...Απο την στιγμή που αυτό θέλει Κύριε Μάνο το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι, αυτό πρέπει να του προσφέρεις.Κι αφού εξασφαλίσεις την ψήφο του, κάνε αυτό που πραγματικά πιστεύεις.Κι αυτό, δεν είναι ανήθικο, υπο τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στην χώρα.Ενας τακτικός ελιγμός είναι, για να φθάσει κανείς στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Σε κάθε περίπτωση, έχει μεγάλη σημασία που ο Κος Μάνος δεν το βάζει κάτω.Σε μιά εποχή όπου όλοι γκρινιάζουμε για όλα, αλλά δεν κάνουμε τίποτα, ο Κος Μάνος κάνει αυτό που νομίζει ότι είναι σωστό.Οτι κι ' αν γίνει,ο ίδιος μέσα του θα μπορεί τουλάχιστον να πεί, "εγώ τουλάχιστον προσπάθησα ν' αλλάξω κάτι ". Εμείς οι υπόλοιποι που παρακολουθούμε απλά την παρακμή αυτής της χώρας, τι θα μπορούμε να πούμε;

Γι αυτό τον λόγο, προσωπικά αποφάσισα χωρίς να έχω ψευδαισθήσεις, να ψηφίσω στις ευρωεκλογές το νέο αυτό κόμμα, ώστε να μπορώ και εγώ να πώ στον εαυτό μου : "εγώ προσωπικά δεν μπορούσα να κάνω κάτι (η έτσι νόμιζα) για ν' αντιστρέψω αυτη την παρακμή.Πείστηκα όμως και ψήφισα αυτό το νέο κόμμα, για το θάρρος και τον ρομαντισμό των μελών του να πιστεύουν και να προσπαθούν, βασιζόμενοι μόνο στην κοινή λογική, ν' αλλάξουν την καταστροφική πορεία αυτής της χώρας."

Διαβάστε το δημοσίευμα που ακολουθεί

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_28/02/2009_305289

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails