4/4/10

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ SILICON VALLEY -4/4/2010

Βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρον το σημερινό τεύχος-αφιέρωμα (κοντά 100 σελίδων) της Καθημερινής γιά τους Ελληνες της Silicon Valley.
Eίναι εντυπωσιακός ο αριθμός των Ελλήνων που διαπρέπουν σ΄αυτό το παγκόσμιο κέντρο της καινοτομίας.Ακόμα πιό εντυπωσιακά είναι τα επιτεύγματα τους.
Αν υπήρχαν πολιτικοί ηγέτες σ΄αυτή την χώρα, με το ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτουμε, θα μπορούσε να αναστηθεί η χώρα σε λίγα μόλις χρόνια.Πιστεύω πραγματικά, ότι η χώρα μας θα μπορούσε σε λίγα μόλις χρόνια, να γίνει πρωτοπόρα στην καινοτομία .

Νοιώθω την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας κάποια αποσπάσματα από τις συνεντεύξεις των Ελλήνων της Silicon Valley

1/ Aδαμάντιος Νικολόπουλος (Πρόεδρος της ADN CAPITAL VENTURES) :

"Εμείς οι Ελληνες της Silicon Valley δεν ήρθαμε εδώ γιά να κάνουμε μετανάστευση, αλλά γιά να πάρουμε εφόδια, τα οποία πάντα ονειρευόμαστε να μεταφέρουμε στη χώρα μας"

"Δικτυώνομαι στην καρδιά της τεχνολογίας, μα το μυαλό μου είναι στην Ελλάδα"

2/ Αλέξης Παπαλεξόπουλος (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ECCO International Inc )

"Aνήκοντας στη γενιά του Πολυτεχνείου, από το οποίο αποφοίτησε, μεγαλωμένος στο Παγκράτι και άνθρωπος με ανεπτυγμένη πολιτική συνείδηση, ο Αλέξης Παπαλεξόπουλος εκφράζει με κάθε ευκαιρία την αγάπη του γιά την Ελλάδα και την επιθυμία του να παίξει ουσιαστικό ρόλο στην εξέλιξη της στο ενεργειακό πεδίο.-Τα προβλήματα στην Ελλάδα λέει, είναι αποτέλεσμα έλλειψης προγραμματισμού και πολιτικών εμπλοκών.Οταν συζητώ με τους αρμόδιους το ενεργειακό κομμάτι, μου λένε ότι είναι μέρος του γενικότερου προβλήματος που βιώνει η Ελλάδα.-
Για όσα έχει πετύχει στην καριέρα του αισθάνεται μεγάλη ικανοποίηση.Υπάρχει κι΄ένα "αλλά".Οπως λέει -"αφησα πίσω μου μιά μικρή χώρα που βαθιά αγαπώ και είναι η χώρα μου.Μπορεί να πέτυχα, μπορεί να...πηγαίνω συχνά στη Χαβάη, όπως το σχολίαζε ένας γνωστός μου, ...και τι έγινε;Για μένα μετράνε τα ελληνικά νησιά!Η ψυχική ανάγκη μου να συνδεθώ με την Ελλάδα μεγαλώνει όλο και πιό πολύ τα τελευταία χρόνια.Εφτασα σε ένα υψηλό σημείο της καριέρας μου, τι άλλο θα κάνω;Συναισθηματική πληρότητα θα μου δώσει η δυνατότητα προσφοράς μου στην Ελλάδα- "

Με τέτοιους Ελληνες μπορεί να αλλάξει η πορεία της χώρας.Με ανθρώπους που έχουν επιτύχει στην ζωή τους,που αγαπούν αυτή την χώρα και θέλουν να προσφέρουν ανιδιοτελώς.

Μακάρι να είχα το e-mail αυτών των ανθρώπων ώστε να επικοινωνήσω μαζί τους.Νομίζω ότι πρέπει πλέον κάτι να κάνουμε γι΄αυτή την χώρα η οποία βαδίζει με μαθηματική ακρίβεια πρός την καταστροφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails