Η Κυβέρνηση δεν αποκλείει λοιπόν το ενδεχόμενο να προσφύγει δικαστικά εναντίον των κερδοσκόπων.Πάλι καλά που δεν το αποκλείει.Οπότε μένει μόνο να πάρει την τελική απόφαση.Σε μερικούς μήνες ίσως.
Αυτό φαίνεται από το παρακάτω δημοσίευμα της Καθημερινής.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_16/05/2010_337620
Προσωπικά είχα εκφράσει την άποψη μου όπως φαίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο.
http://logikiellada.blogspot.com/2010/03/232010_04.html
Αυτό που είναι τραγικό μ΄αυτή την κυβέρνηση, είναι ότι δεν μπορεί με τίποτα να πάρει την πρωτοβουλία των κινήσεων.
Τι μπορεί να διδάξει στον Κέβιν Γουόρς ο "τιτάνας" της Fed, Άλαν Γκρίνσπαν
-
Ο Άλαν Γκρίνσπαν, ο οποίος που ηγήθηκε της Federal Reserve κατά τη διάρκεια
των δεκαετιών της ευημερίας, απεβίωσε σε ηλικία 100 ετών, ακριβώς τη στιγμή
που...
Πριν από 11 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου