Η Κυβέρνηση δεν αποκλείει λοιπόν το ενδεχόμενο να προσφύγει δικαστικά εναντίον των κερδοσκόπων.Πάλι καλά που δεν το αποκλείει.Οπότε μένει μόνο να πάρει την τελική απόφαση.Σε μερικούς μήνες ίσως.
Αυτό φαίνεται από το παρακάτω δημοσίευμα της Καθημερινής.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_16/05/2010_337620
Προσωπικά είχα εκφράσει την άποψη μου όπως φαίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο.
http://logikiellada.blogspot.com/2010/03/232010_04.html
Αυτό που είναι τραγικό μ΄αυτή την κυβέρνηση, είναι ότι δεν μπορεί με τίποτα να πάρει την πρωτοβουλία των κινήσεων.
Νίκος Ανδρουλάκης: «Η επιλογή στο ΠΑΣΟΚ διασφαλίζει σταθερότητα, συνέπεια
και αξιοπιστία»
-
Ο Νίκος Ανδρουλάκης, σε συνέντευξή του στο ΕΡΤnews, παρουσίασε το ΠΑΣΟΚ ως
τον παράγοντα που μπορεί, σύμφωνα με τον ίδιο, να εγγυηθεί τη σταθερότητα,
τη συ...
Πριν από 59 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου