26/11/10

O ΙΡΑΝΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ IMAN MALEKI - 25/11/2010


"Sisters and Book"
Iman Maleki
Oil on Canvas
1997

















http://imanmaleki.com/index.htm


Δεν κατέχω την τέχνη της ζωγραφικής.Μ΄άρεσε όμως ανέκαθεν αυτή η τέχνη.Είναι πίνακες που μ΄αρέσουν κι΄άλλοι που μ΄αρέσουν μέν, αλλά δεν θα χαραχθούν στην μνήμη μου.

Αναρωτιόμουν πάντα, χωρίς να το ψάξω ιδιαίτερα,με ποιά κριτήρια μ΄αρέσει ένας πίνακας.
Ακόμα και σήμερα, δεν μπορώ ν΄απαντήσω σ΄αυτό το ερώτημα μου.     
 

Το σίγουρο είναι ότι εδώ και ένα χρόνο περίπου που ανακάλυψα αυτό το site, δεν πέρασε μέρα που να μήν το επισκέφθηκα, γιά να δώ ξανά και ξανά αυτούς τους συγκλονιστικούς  πίνακες του Μαλέκι.Την πρώτη φορά που είδα αυτούς τους πίνακες, νόμιζα ότι είναι φωτογραφίες.

Κατά ένα περίεργο τρόπο, ενώ προσπαθώ να κατανοήσω τα ανθρώπινα πράγματα, και να δώσω κάθε φορά μιά λογική εξήγηση, σε ότι αφορά την τέχνη, το αποφεύγω συστηματικά και εσκεμμένα νομίζω.
Αφήνω πάντα την ελευθερία στο υποσυνείδητο μου, η στο ένστικτο μου , η στα αισθήματα μου, να επιλέξουν τι μ΄αρέσει και τι δεν μ΄αρέσει.
Οταν μ΄αρέσει ένας πίνακας, νοιώθω μιά έλξη, μιά εσωτερική αναστάτωση, ένα είδος ευτυχίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails