22/7/11

Η ΠΑΤΡΙΔΑ (ΜΟΥ) ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΒΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ - 21/7/2011

Το κείμενο αυτό, έχει ενδιαφέρον.Προσωπικά, κατανοώ αυτές τις απόψεις.Δεν συμφωνώ όμως.Τουλάχιστον, δεν θέλω να συμφωνήσω.Θέλω να ελπίζω σε κάτι άλλο, ακόμα κι΄αν μπορεί να θεωρηθεί από τους πολλούς ως ψευδαίσθηση.Η "πείνα" πρέπει να σαρώσει προσωρινά το κορμί, και όχι το μυαλό.Διότι το μυαλό πρέπει να πειστεί ότι η χώρα δεν "πεθαίνει" γιά να πεθάνει.Πεθαίνει, δηλαδή ταλαιπωρείται, υποφερει, πληρώνει τα λάθη 35 ετών,σηκώνει με δυό λόγια τον σταυρό, γιά να μπορέσει ν΄αναστηθεί.Μόνο αν το μυαλό πειστεί γι΄αυτό, θα μπορέσει το σώμα ν΄αντέξει την ταλαιπωρία που έρχεται.

Οπως όλοι οι Ελληνες, έτσι κι΄εγώ,την μιά μέρα είμαι αισιόδοξος, και την άλλη μέρα είμαι απαισιόδοξος.
Σήμερα, είμαι αισιόδοξος,διότι η Ευρώπη θ΄ασχοληθεί σοβαρά με την χώρα μας.Ουσιαστικά, αναλαμβάνει την διακυβέρνηση της.Μεγάλο είναι το πλήγμα γιά την κομματοκρατία, αλλά είναι σωτήρια παρέμβαση γιά την χώρα.
Πολλοί Ελληνες θα ταλαιπωρηθούν τα δύο επόμενα χρόνια.Ομως, θα κατανοήσουν πολύ σύντομα,ότι αμέσως μετά, η χώρα θα βιώσει την ανάσταση της.Οταν το κατανοήσουν, θα βρούν τις δυνάμεις ν΄αντέξουν μέχρι να έρθει η ανάσταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails