25/6/13

Αντικειμενικές τιμές οικοπέδων σε 457 περιοχές αποφάσισε το ΥΠΟΙΚ - η δεν κατάλαβα το μέτρο η θα καταρρεύσει η χώρα


Σήμερα, διάβασα το άρθρο που ακολουθεί, και πραγματικά συγκλονίστηκα.Μετά, σκέφτηκα ότι ισως κάτι δεν κατάλαβα καλά.Δεν μπορεί σκέφτηκα να είναι τόσο ανεύθυνοι οι κομματοκράτες.Είναι ανεύθυνοι, αλλά δεν μου είχε περάσει από το μυαλό ότι θα μπορούσαν να ήταν ανεύθυνοι σ΄αυτό τον βαθμό.Γι΄αυτό, ακόμα και τώρα, δύο ώρες αφ΄ότου διάβασα το άρθρο,συνεχίζω ν΄αναρωτιέμαι αν κάτι μου διαφεύγει. Ετσι όπως καταλαβαίνω το θέμα, οι κομματοκράτες θεωρούν π.χ. ότι η αντικειμενική τιμή ενός τετραγωνικού.μέτρου γής εκτός σχεδίου στον Κουβαρά Αττικής η στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας είναι 340 ευρώ.Δηλαδή η αντικειμενική τιμή ενός στρέμματος εκτός σχεδίου(σε γή δηλαδή που δεν μπορείς να χτίσεις ) σ΄αυτές τις περιοχές είναι 340.000 ευρώ ; Και γιά 4 στρέμματα (όπου μπορεις να χτίσεις ) είναι 1.360.000 ευρώ;Δηλαδή, αν κάποιος έχει ένα οικόπεδο 4 στρέμματα στον Κουβαρά εκτός σχεδίου θα κληθεί να πληρώσει ΦΑΠ από 0,2% εως 2%; Δηλαδή από 2.700 ευρώ εως 27.000 ευρώ ετησίως;Μάλλον κάτι μου διαφεύγει.Ελπίζω δηλαδή.
Αν πάλι κατάλαβα καλά, η ειδήση αυτή είναι τόσο τραγική, που θα οδηγήσει, χωρίς να υπερβάλλω, στην αποσύνθεση της χώρας.Ο λόγος κατά την γνώμη μου είναι απλός.Αν είχα ένα οικόπεδο στον Κουβαρά που έχει σύμφωνα μ΄αυτά που γνωρίζω από γνωστούς και φίλους στην περιοχή μιά εμπορική αξία γύρω στις 160.000 ευρώ αλλά που δεν θα μπορούσα να πουλήσω σήμερα ούτε έναντι 100.000 ευρώ λόγω έλλειψης αγοραστικού ενδιαφέροντος, και μου έρθει ένας φόρος 10.000 ευρώ που δεν θα μπορούσα να πληρώσω,τι θα έκανα;Γνωρίζοντας ότι ότι κι΄αν κάνω δεν θα μπορούσα ν΄ανταποκριθώ στον φόρο, και ότι κινδυνεύει πλέον η ακίνητη περιουσία μου,θα προσπαθούσα να το πουλήσω όσο όσο, ας πούμε γιά 50.000 ευρώ, και θα άδειαζα και τον τραπεζικό μου λογαριασμό γιά μην μπορέσει να γίνει κατάσχεση με τα νέα κομματοσκυλικά μέτρα.Αν πάλι δεν μπορούσα να πουλήσω το ακίνητο έστω και γιά 50.000 ευρώ, θα άδειαζα τον τραπεζικό μου λογαριασμό, και γνωρίζοντας πλέον ότι δεν μπορώ να σώσω την ακίνητη περιουσία μου, δεν θα πλήρωνα πλέον κανένα οφειλόμενο φόρο.Αν αυτό γινόταν αναπόφευκτα απ' όλο τον πληθυσμό, θα είχαμε μιά πλήρη κατάρρευση των δημοσίων εσόδων άμεσα, και μιά πλήρη δήμευση από το κράτος της περιουσίας εκτός σχεδίου των ελλήνων πολιτών.Αυτό θα σήμαινε μιά πλήρη κατάρρευση των τιμών των οικοπέδων εκτός σχεδίου, μιά απόλυτη φτωχοποίηση των ελλήνων, και μιά κανονική εξέγερση.Αυτό θα οδηγούσε στην κατάρρευση της χώρας, της κυβέρνησης φυσικά, και αν οι όποιοι τοποτηρητές του διεθνούς οικονομικού ελέγχου που κυβερνά την χώρα προσπαθούσαν να πουλήσουν αυτά τα τζάμπα οικόπεδα σε ξένους, θα είχαμε πλέον και ένοπλο αντάρτικο στα βουνά γιά την απελευθέρωση της χώρας.
Μάλλον δεν κατάλαβα καλά.Δεν μπορεί να υπάρχουν υπουργοί τόσο μαλάκες.Θα συνεχίσω από αύριο την έρευνα μου επι του θέματος. http://www.capital.gr/tax/News_tax.asp?id=1822683

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails