Ετσι, σήμερα τον συνόδευσα μέχρι την στρατιωτική μονάδα όπου θα παρουσιαζόταν, και του ευχήθηκα καλή θητεία και σύντομα καλός πολίτης. Αν πρίν από 28 χρόνια (που εγώ παρουσιάστηκα να κάνω την θητεία μου ενώ δεν μου το επέβαλλε ο νόμος) ότι ο γιός μου θα παρουσιαζόταν στον ελληνικό στρατό γιά να κάνει την θητεία του ώστε να απαλλαγεί από τα δεσμά της χώρας, δεν θα το πίστευα.Σήμερα όμως, μετά από 40 χρόνια κομματοκρατίας,δεν μπορώ να αγνοήσω τα δεσμά που επέβαλλε στους νέους μας αυτό το μαφιόζικο καθεστώς.Σήμερα, επιβάλλεται οι νέοι να αποχωρήσουν από την χώρα γιά να επιβιώσουν όσο κι'άν αυτό είναι οδυνηρό,και οι παλαιότεροι να παραμείνουν γιά να δώσουν την τελική μάχη μέχρις εσχάτων με την κομματοκρατία και την εν δυνάμει κομματοκρατία.
Νίκος Ανδρουλάκης: «Η επιλογή στο ΠΑΣΟΚ διασφαλίζει σταθερότητα, συνέπεια
και αξιοπιστία»
-
Ο Νίκος Ανδρουλάκης, σε συνέντευξή του στο ΕΡΤnews, παρουσίασε το ΠΑΣΟΚ ως
τον παράγοντα που μπορεί, σύμφωνα με τον ίδιο, να εγγυηθεί τη σταθερότητα,
τη συ...
Πριν από 59 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου