Στην χώρα μας, έχουμε συνηθίσει τα τελευταία 45 χρόνια κομματοσκυλικής διακυβέρνησης,να δεχόμαστε ότι 50 ή 100 άτομα μπορούν να κάνουν κατάληψη και να καταστρέψουν τις υποδομές μιάς πανεπιστημιακής σχολής, να αποχωρήσουν ανενόχλητοι, και να πληρώσουν τις ζημιές οι έλληνες φορολογούμενοι.
Φαίνεται ότι με την νέα κυβέρνηση Σύριζα-Ανελ, η κομματοσκυλική παράδοση θα συνεχιστεί, και μάλιστα με μεγαλύτερη ευχέρεια.Η συνέχιση της κομματοσκυλικής παράδοσης, δείχνει ότι η νέα κυβέρνηση την αποδέχεται ως αρχή.Πρίν τις εκλογές του Ιανουαρίου,αποκαλούσα τον Σύριζα εν δυνάμει κομματοσκυλική δύναμη.Φαίνεται πλέον ότι δεν είναι εν δυνάμει κομματοσκυλική δύναμη,αλλά νέα κομματοσκυλική δύναμη.
Πρέπει να κατανοήσουμε το συντομότερο δυνατόν ότι δεν υπάρχει σωτηρία εντός κομματοσκυλικού πλαισίου.Οι κομματοσκυλικές δυνάμεις της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ είναι εγκληματικές οργανώσεις όπως είναι και η Χρυσή Αυγή.Ο Σύριζα και οι Ανέλ που αποδέχονται ήδη τον κομματοσκυλισμό, είναι απλά θέμα χρόνου να γίνουν και αυτές, εγκληματικές οργανώσεις.
Αυτό που είναι πλέον ανυσηχητικό μετά από 45 χρόνια κομματοσκυλικής παράδοσης,είναι ότι οι άρχοντες αυτού του τόπου, οι αναρχικοί,δεν είναι ότι απλά καταστρέφουν την δημόσια περιουσία ανενόχλητοι από την κομματοσκυλική διακυβέρνηση.Δεν είναι ότι χρησιμοποιούν την βία γιά να τραυματίσουν φύλακες,φοιτητές ή καθηγητές, με την σύμφωνη γνώμη των κομματοσκυλικών δυνάμεων.Σε τελευταία ανάλυση, αν ο Κος Πανούσης που είναι σήμερα υπουργός αποδέχεται αυτή την κατάσταση, και άρα αποδέχεται έμμεσα και το καλώς έχειν του δικού του ξυλοδαρμού με λοστό μέσα στο πανεπιστήμιο τον Δεκέμβριο του 2008,γιατί θα έπρεπε να κατηγορούμε τους άρχοντες της χώρας;Aρχοντες είναι, λίγοι είναι,με διαλυμένη χώρα έχουν να κάνουν.
Αυτό που είναι ανησυχητικό, δεν είναι οι ζημιές της δημόσιας περιουσίας όσο υπάρχουν τα κορόιδα που θα πληρώσουν, ούτε οι καρπαζοεισπράκτορες όπως ο Πανούσης που θα υποστούν νέους ξυλοδαρμούς μόλις παύσουν να είναι υπουργοί, και βέβαια δικαίως, αφού αποδέχθηκαν τους πρώτους ξυλοδαρμούς.Αυτό που είναι τρομακτικό ως σκέψη είναι τι θα γίνει αν οι άρχοντες εισβάλλουν στο μουσείο της Ακρόπολης η στο Αρχαιολογικό μουσείο και αρχίσουν και καταστρέφουν τα εκθέματα όπως οι τζιχαντιστές στην Μοσούλη.Προφανώς οι κομματοσκυλικές δυνάμεις που ελέγχουν την Αστυνομία και την Δικαιοσύνη, θα παραμείνουν θεατές όπως ήταν θεατές και με την κατάληψη της Νομικής Σχολής Αθηνών.
Εκεί είναι που αρχίζει και η μεγάλη διαφορά.Το να καταστρέφεις υποδομές μιάς χώρας με την συνενοχή των κομματοσκυλικών δυνάμεων γνωρίζοντας ότι φτωχοί άνθρωποι αυτής της χώρας θα πληρώσουν το τίμημα των αρχόντων, είναι κάτι που έχει γίνει χιλιάδες φορές στην ιστορία.Το να τραυματίζονται άνθρωποι από τους άρχοντες, μαζοχιστές (όπως ο Πανούσης) η μή με την συνενοχή των κομματοσκυλικών δυνάμεων είναι επίσης κάτι που έχει γίνει χιλιάδες φορές μέσα στην ιστορία.
Το να καταστρέφεις μνημεία/αγάλματα/εργα τέχνης που ανήκουν στον ανθρώπινο πολιτισμό έχει γίνει ελάχιστες φορές και από εχθρούς της ανθρωπότητας.Στην περίπτωση αυτή, αν συμβεί, οι άρχοντες αλλά και οι κομματοσκυλικές δυνάμεις που θα διευκολύνουν τυχόν τέτοιες ενέργειες, θα πρέπει να περάσουν από διεθνές ποινικό δικαστήριο.Αν υπήρχε μή κομματοσκυλική αντιπολίτευση σήμερα, θα έπρεπε να τονίσει ξεκάθαρα αυτή την διάσταση στις νέες κομματοσκυλικές δυνάμεις ώστε να γνωρίζουν εκ των προτέρων τι θα προκύψει.
Τέλος, υπό αυτές τις συνθήκες, είναι να αναρωτιέται κανείς ποιό είναι το νόημα των διεκδικήσεων επιστροφής αρχαιοτήτων στην Ελλάδα.Μιά χώρα διαλυμένη οικονομικά,πολιτικά, κοινωνικά, παραδομένη εδώ και σαραντα πέντε χρόνια σε κομματόσκυλα/μαφιόζους, όπου 100 άντε 200 άρχοντες κάνουν ότι θέλουν,καταστρέφουν καταστήματα, δημόσια κτίρια, και δημόσια μνημεία, έχει κάποιο νόημα η επιστροφή κλεμμένων θησαυρών;
Οσο η ελληνική παρακμή συνεχίζεται, όσο οι κομματοσκυλικές δυνάμεις ελέγχουν την χώρα, κανένας πολιτιστικός θησαυρός της χώρας δεν πρέπει να επιστρέψει.Είναι πολύ πιό ασφαλής στα ξένα μουσεία.
http://www.kathimerini.gr/807847/article/epikairothta/ellada/oi-katalhyies-apoxwrhsan-anenoxlhtoi-apo-th-nomikh
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου