15/9/14

η μάχη μέχρις εσχάτων με την κομματοκρατία και την εν δυνάμει κομματοκρατία, είναι εθνικό καθήκον


Στην ζωή των ανθρώπων, καλώς η κακώς, κάποια γεγονότα έχουν κάποια ιδιαίτερη σημασία.Η σημασία αυτή είναι σχετική και έχει να κάνει με στιγμές που θεωρούνται σημαντικές από την συντριπτική πλειοψηφία των μελών κάθε κοινωνίας.Στην δική μας κοινωνία, την ελληνική, τα γεγονότα αυτά είναι μεταξύ άλλων, ο γάμος, η γέννηση ενός παιδιού,οι εξετάσεις γιά να περάσει αυτό το παιδί σε μιά σχολή η στο πανεπιστήμιο, η αποφοίτηση του,η κατάταξη του στον στρατό αν είναι αγόρι, η απόλυση του από τον στρατό, η εύρεση της πρώτης εργασίας του, ο γάμος του, κλπ...
Στην δική μου ζωή, σήμερα παρουσιάστηκε ο γιός μου σε τάγμα του ελληνικού στρατού γιά να υπηρετήσει την θητεία του.Η ημέρα αυτή είναι βέβαια σημαντική γιά μένα.Δεν είναι όμως ακριβώς όπως την περίμενα.Μου ανακοίνωσε την απόφαση του πρίν από 3 μήνες μόλις πήρε το πτυχίο του από το πανεπιστήμιο.Προσπάθησα αρχικά να τον πείσω να κάνει πρώτα ένα μεταπτυχιακό, και μετά να πάει φαντάρος.Μου είπε ότι το σκέφτηκε πολύ, αλλά αυτό δεν είχε νόημα διότι είτε με μεταπτυχιακό είτε χωρίς μεταπτυχιακό,δεν θα έβρισκε δουλειά στην Ελλάδα.Οπότε το βασικό του μέλημα ήταν να απαλλαγεί πρώτα από τα δεσμά της χώρας, δηλαδή τον στρατό.Στην συνέχεια, να βρεί μιά δουλειά στο εξωτερικό, και όταν και αν βρεί αυτό που τον ενδιαφέρει, να κάνει ενδεχομένως και ένα μεταπτυχιακό.
Προσπάθησα να αντικρούσω τις απόψεις του, αλλά μάταια.Αλλωστε δεν πίστευα και πολύ στις απόψεις μου.
Ετσι, σήμερα τον συνόδευσα μέχρι την στρατιωτική μονάδα όπου θα παρουσιαζόταν, και του ευχήθηκα καλή θητεία και σύντομα καλός πολίτης.
Αν πρίν από 28 χρόνια (που εγώ παρουσιάστηκα να κάνω την θητεία μου ενώ δεν μου το επέβαλλε ο νόμος) ότι ο γιός μου θα παρουσιαζόταν στον ελληνικό στρατό γιά να κάνει την θητεία του ώστε να απαλλαγεί από τα δεσμά της χώρας, δεν θα το πίστευα.Σήμερα όμως, μετά από 40 χρόνια κομματοκρατίας,δεν μπορώ να αγνοήσω τα δεσμά που επέβαλλε στους νέους μας αυτό το μαφιόζικο καθεστώς.Σήμερα, επιβάλλεται οι νέοι να αποχωρήσουν από την χώρα γιά να επιβιώσουν όσο κι'άν αυτό είναι οδυνηρό,και οι παλαιότεροι να παραμείνουν γιά να δώσουν την τελική μάχη μέχρις εσχάτων με την κομματοκρατία και την εν δυνάμει κομματοκρατία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails