11/5/09

Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΚΑΙ Η ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Στο ιστολόγιο αυτό, επικεντρώνω την σκέψη μου στον λόγο για τον οποίο ο ελληνικός κόσμος δεν παράγει πλέον πολιτισμό( η δημιουργία πολιτισμού είναι κύρια προυπόθεση για την επιβίωση οποιουδήποτε πολιτιστικού κόσμου μακροπρόθεσμα ), και προσπαθώ να εντοπίσω τις αναγκαίες ενέργειες και προυποθέσεις , ώστε αυτός ο πολιτιστικός κόσμος ν΄αρχίσει και πάλι να παράγει πολιτισμό.

Παράλληλα μ' αυτό τον κύριο προβληματισμό μου στον οποίο πρέπει να δώσω κάποια στγμή μιά δική μου απάντηση, μελετώ ανελλιπώς απο τότε που είμαι 18 ετών, τα μεγάλα κοινωνικά, πολιτικά, και οικονομικά προβλήματα της εποχής μας, αυτά που ο Π.Κονδύλης ονόμαζε τα ανθρώπινα πράγματα.
Μεταξύ αυτών, σημαντικό ενδιαφέρον είχαν ανέκαθεν γιά μένα τα θέματα διεθνών σχέσεων.Ειδικά δε τα θέματα των διεθνών σχέσεων που σχετίζονται με τα ελληνικά εθνικά συμφέροντα, τα παρακολουθώ ανελλιπώς από τότε που έκλεισα το 13ο έτος της ζωής μου, γιά τους λόγους πού ανέφερα στην σελίδα αυτού του ιστολογίου με τον τίτλο "ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ".

Τον Οκτώμβριο του 2008, αποφάσισα να δημιουργήσω ένα ιστολόγιο εξειδικευμένο στις διεθνείς σχέσεις.Το σκεπτικό μου αρχικά ήταν ότι αφού αφιέρωνα καθημερινά τόσο πολύ χρόνο στην ανάγνωση άρθρων που σχετίζονται με τις Διεθνείς Σχέσεις, μπορούσα μέσω ενός ιστολογίου, να αποθηκεύσω ότι μου φαινόταν ενδιαφέρον, και να καταργήσω το εγχαρτο αρχείο.Παράλληλα, θα μπορούσα ενδεχομένως να εκφράσω σταδιακά κάποιες σκέψεις μου για τις διεθνείς σχέσεις.Ετσι και έγινε.Το ιστολόγιο αυτό είχε απο την αρχή κατά ένα παράδοξο τρόπο, μιά μεγάλη κατά την γνώμη μου επιτυχία.

Σήμερα αποφάσισα να αναφερθώ σ' αυτό το ιστολόγιο σε μιά ανάρτηση μου σχετική με τις διεθνείς σχέσεις, διότι έχει έμμεση σχέση με το κύριο θέμα αυτού του ιστολογίου.Πράγματι, πιστεύω ότι δεν έχει νόημα να αναζητώ τους λόγους για τους οποίους ο ελληνικός κόσμος δεν παράγει πολιτισμό και τις προυποθέσεις για την αντιστροφή αυτής της κατάστασης, αν, μέχρι να συμβεί αυτό, ο ελληνικός κόσμος ενδεχομένως να μήν υπάρχει.

Ακολουθεί η ανάρτηση μου

http://internationalaffairs1.wordpress.com/2009/05/09/%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%83-%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CF%84%CE%BF/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails