17/6/14

μεγάλη κουφάλα τελικά ο Γιακουμάτος - ανέλαβε λέει μέχρι και να μεταφέρει το αίτημα των καθαριστριών στον υπουργό οικονομικών γιά συνάντηση !


http://e-citymap.gr/%CF%84%CE%B1-%CE%AD%CF%88%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%BF-%CE%BF%CE%B9-%CE%BA/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Φαντάσου τώρα, να πάει να βρεί τον πρωθυπουργό και να του πεί : "Ρε Αντώνη, τελείωσε το πιά αυτό το θέμα με τις καθαρίστριες.Προσλάβετε τες κάπου γαμώ την πουτάνα μου με 400 ευρώ μικτό μισθό όπως λένε, και αφήστε με εμένα, να το χειριστώ επικοινωνιακά.Κα΄αν δεν πάρει αμέσως ένα 5% επιπλέον στις δημοσκοπήσεις η Ν.Δ., εγώ θα γίνω πούστης".
Και φαντάσου ο Σαμαράς να του πεί: "Κι'άν σου πώ ναί, πώς θα το χειριστείς ρε Γεράσιμε;"
Και φαντάσου ο Γεράσιμος να του πεί : "Θα καλέσω όλα τα κανάλια, εκτός από το κανάλι της μαλακισμένης της Τρέμη που με είχε και περίμενα σαν μαλάκας 3 ώρες το βράδυ των εκλογών χωρίς να μιλήσω και τελικά τσαντίστηκα και έφυγα, και θα τους πώ ότι έχω βαρυσήμαντη δήλωση να τους κάνω εκεί που είναι συγκεντρωμένες οι καθαρίστριες.Μόλις συγκεντρωθούν όλοι, θα κατέβω από το υπουργείο και απευθυνόμενος πρός τις καθαρίστριες, θα τις πώ ότι ανέλαβα να μεταφέρω το μήνυμα σας, αλλά στην πραγματικότητα ανέλαβα να καθαρίσω το θέμα σας ώστε να επαναπροσληφθείτε άμεσα, και το κατάφερα.Λοιπόν , σας ανακοινώνω ότι θα προσληφθείτε άμεσα με τους εξής όρους
1 μισθός 400 ευρώ μικτά όπως ήταν το αίτημα σας στα κανάλια
2 μήν σας ξεσηκώσει η αντιπολίτευση με υπερωρίες, επιδόματα και λοιπές παπαριές, διότι όποια από εσάς έρθει και μου το πεί, θα την πιάσω στις κλωτσιές.
3/η πρόσληψη σας αρχίζει από αύριο
Και θα ολοκληρώσω Πρόεδρε, λέγοντας στις καθαρίστριες : "όταν σας λέει κάτι ο Γεράσιμος να ξέρετε ότι είναι νόμος.Η Ν.Δ. ήταν πάντα με τα συμφέροντα του λαού, άσχετα αν κάποιοι από τον Σύριζα και το ΚΚΕ σας παραμύθιαζαν κάθε μέρα.Αυτό που με στεναχώρησε περισσότερο θα πώ σ΄αυτή την ιστορία, ήταν ότι εμείς και το ΠΑΣΟΚ σας προσλάβαμε και σας ταιζαμε τόσα χρόνια, και έτυχε τώρα να μας πιάσει τον κώλο η Τροικα γιά ένα χρόνο, και αντί να κάνετε υπομονή και να περιμένετε να τους διώξουμε γιά να συνεχίσουμε μαζί, μας προδώσατε και στραφήκατε αμέσως στον Σύριζα.Εν πάσει περιπτώσει, περασμένα ξεχασμένα.Από αύριο γυρίζετε στις δουλειές σας, γιά να καταλάβετε επιτέλους ποιοί είναι δίπλα σας."
Μετά Πρόεδρε, θ΄αρχίσουν τις παπαριές τους οι δημοσιογράφοι: θα μου πούν, μα καλά πώς άλλαξε έτσι η στάση της κυβέρνησης;Και θα τους απαντήσω, αγαπητοί, ξέρετε πολύ καλά ότι είμαι εναντίον των τεχνοκρατών.Οι τεχνοκράτες δεν εξήγησαν καλά το θέμα στον πρωθυπουργό.Μόλις του το εξήγησα, μου είπε,Γεράσιμε, διόρθωσε άμεσα αυτή την αδικία.
Τέλος θα με πάρει τηλέφωνο και δημοσιογράφος του MEGA και θα μου πεί, εμάς γιατί δεν μας κάλεσες; Kαι θα του πώ, κοίταξε, μεγάλο κανάλι είστε,πολλούς προσκεκλημένους έχετε, και τα κάνετε χάλια το βράδυ των εκλογών.Περιμένετε από εμένα που ανέλαβα τώρα, να τα κάνω όλα τέλεια;Ενα λάθος έγινε. Τώρα βέβαια δεν μπορώ , αλλά τον επόμενο μήνα, καλέστε με και θα σας τα εξηγήσω όλα.Και θα το πιάσουν το υπονοούμενο.
Και φαντάσου ο Σαμαράς να του πεί : "Kαλά όλ΄αυτά ρε Γεράσιμε, αλλά αν δεν αυξηθούν τα ποσοστά μας;"
Kαι φαντάσου ο Γεράσιμος να του απαντήσει: "Τι είχαμε και χάσαμε ρε Αντώνη;To πολύ πολύ, να πούμε τον Σεπτέμβριο, ότι η Τροικα δεν δέχθηκε τις επαναπροσλήψεις, και να τις ξανα-απολύσουμε.Και εγώ, διαμαρτυρόμενος, να παραιτηθώ.Το κόμμα κρατά τα λαικά του ερείσματα μέσω των αγώνων μου, και η κυβέρνηση κάνει την δουλειά της."
Φαντάσου τον Σαμαρά να του απαντά :Καλά ρε Γεράσιμε, εγώ ήξερα ότι σπούδασες Ιατρική στην Ιταλία.Τον Μακιαβέλλι, πού τον διδάχθηκες;Kαι ο Γεράσιμος να του απαντά: στο πεζοδρόμιο Αντώνη.Πώς νομίζεις ότι φτιάξαμε την κομματοκρατία και την συντηρήσαμε επί 40 χρόνια;Με πτυχιούχους του Χάρβαρντ;Εσείς ήσασταν η απαραίτητη τσόντα.
Μετά, φαντάσου τον Σαμαρά να του απαντά.Γεράσιμε, μ΄έπεισες.Προχώρα.
Και φαντάσου τον Γεράσιμο να υλοποιεί τον σχεδιασμό, και να τον κατακλύζουν οι δημοσιογράφοι απ΄όλο τον κόσμο γιά να τους εξηγήσει πώς τα κατάφερε.
Φαντάσου να εξάγουμε κομματοκρατία, το μόνο προιόν που είχαμε και δεν ήταν μέχρι τώρα εξαγώγιμο.
Φαντάσου το τέλος της κρίσης
Φαντάσου,...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails