27/2/10

"TO EΞΩΦΥΛΛΟ TOY FOCUS ΟΜΟΛΟΓΩ ΜΕ ΣΟΚΑΡΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ.ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΛΥΠΗ.ΓΙΑΤΙ ; ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟ, ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ ΤΗΣ , ΘΛΙΜΜΕΝΗ, ΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ , ΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ.ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ." - politispittas.blogspot.com

 Εχω αναφερθεί σ΄αυτό το θέμα αρκετές φορές σ΄αυτό το ιστολόγιο.Ακολουθεί όμως ακόμα μιά άποψη πολύ πιό ενδιαφέρουσα από την δική μου.
 Σας συνιστώ να την διαβάσετε στον σύνδεσμο που ακολουθεί.
http://politispittas.blogspot.com/2010/02/blog-post_27.html

Οταν κάτι με στεναχωρεί αλλά κατά βάθος νοιώθω ότι είναι σωστό,όταν νοιώθω ότι μεταξύ των συναισθημάτων μου και της σκέψης μου υπάρχει σύγκρουση, όταν γενικά νοιώθω αμήχανα και δεν ξέρω πρός τα πού να βαδίσω, πολύ συχνά τον τελευταίο καιρο, αναζητώ βοήθεια διαβάζοντας κείμενα του Π. Κονδύλη.
Παρακάτω ακολουθεί ένα μικρό απόσπασμα από κείμενο του Π. Κονδύλη("Στοχασμοί και αποφθέγματα " ) σχετικό με τους Γερμανούς και τους Ελληνες.


"VI. Από το σημειωματάριο ενός εθνολόγου
Οι Γερμανοί διαθέτουν τις αρετές του πληβείου, είναι δηλαδή φιλόπονοι και οικονόμοι, τους λείπουν όμως οι αρετές του αριστοκράτη, ήτοι η ανωτερότητα, η αταραξία και η υπέρτερη πανουργία του πολυμήχανου αρπακτικού. Μετά από κάμποσες περιττές περιπέτειες έχουν στο μεταξύ κατακτήσει μια θέση στον κόσμο ανταποκρινόμενη στις αρετές τους: έγιναν το καλό παιδί και των δύο στρατοπέδων του Ψυχρού Πολέμου.
Η σύγχρονη Ελλάδα είναι ένα αποχωρητήριο χτισμένο από Φιλέλληνες πάνω στα ερείπια ενός αρχαίου ναού."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails