23/11/08

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Βρήκα αυτό το βίντεο στο διαδίκτυο, μου άρεσε αισθητικά, και αποφάσισα να το δημοσιοποιήσω σε όλους εσάς που ενδεχομένως δεν γνωρίζατε ακριβώς τις θέσεις του (όπως και εγώ), για τα θέματα που αφορούν τον ελληνισμό.

Σε άλλη ανάρτηση μου, αναφέρθηκα στους λόγους για τους οποίους επιθυμούσα να εκλεγεί ο Ομπάμα Πρόεδρος των ΗΠΑ.
Οποιος διαβάσει εκείνη την ανάρτηση, θα καταλάβει ότι οι θέσεις του Ομπάμα για τα θέματα που αφορούν τον ελληνισμό, δεν ήταν για μένα κριτήριο για την κρυφή ελπίδα μου να εκλεγεί ο Ομπάμα.Κι' αυτό, διότι αυτό που έχει σημασία, είναι ο πλανητάρχης, να κομίζει μιά πρόταση πολιτικής για τον παγκόσμιο πολιτισμό.
Αν κομίζει μιά τέτοια πρόταση, τότε η εκλογή του εξυπηρετεί και τα ελληνικά εθνικά συμφέροντα.Δεν επιθυμώ έναν πρόεδρο των ΗΠΑ που να υποστηρίζει ελληνικά εθνικά συμφέροντα που να είναι αντίθετα με το συμφέρον της ανθρωπότητας.Αν υπάρξει ποτέ σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ των συμφερόντων της ανθρωπότητας και των συμφερόντων του ελληνισμού, τότε σίγουρα θα επιλέξω να υποστηρίξω τα συμφέροντα της ανθρωπότητας.Η απόφαση μου σ' αυτό το ιστολόγιο να επικεντρωθώ σε θέματα ελληνικού ενδιαφέροντος δεν έχει να κάνει με τυχόν εθνικιστές απόψεις μου, αλλά αντιθέτως με την βούληση-ελπίδα μου να δώ και πάλι τον ελληνικό κόσμο να συνεισφέρει στον παγκόσμιο πολιτισμό.

Ας επανέλθουμε όμως στις θέσεις του Ομπάμα για τα θέματα ελληνικού ενδιαφέροντος.

Αυτό που πρώτα μου κάνει εντύπωση, είναι ότι τίποτα απο αυτά που λέει ο Ομπάμα για τα θέματα ελληνικού ενδιαφέροντος, δεν έρχεται σε αντίθεση με τις γενικότερες απόψεις του, που αφορούν τον πολιτισμό που πρεσβεύει για την ανθρωπότητα.

Το δεύτερο που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι τις απόψεις του τις συνδέει με την ιστορία και τον πολιτισμό.Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι οι απόψεις του λαμβάνουν υπόψη, την ιστορία και τις μέχρι τώρα πολιτιστικές δημιουργίες της ανθρωπότητας.Αυτό το σημείο, η δική μου γεννιά (των σαραπεντάρηδων-πεναντάρηδων ) δεν το είχε ακούσει ποτέ απο αμερικανό πολιτικό.
Το τρίτο σημείο που μου έκανε εντύπωση, είναι η αναφορά του στους ελληνο-αμερικανούς ως υπόδειγμα κοινότητας που βιώνει το αμερικανικό όνειρο ενώ δεν ξεχνά την καταγωγή της, την στιγμή μάλιστα που αυτή η κοινότητα, έχει υποστεί φρικτές ρατσιστικές διακρίσεις μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου, που όμοιες τους, μόνο οι αφρο-αμερικανοί έχουν βιώσει.(δεν τα λέει ακριβώς έτσι ο Ομπάμα, αλλά αυτά εννοεί )

Το τρίτο αυτό σημείο είναι αυτό που μ' εντυπωσίασε περισσότερο, διότι δεν το είχα ακούσει ποτέ(εγώ τουλάχιστον ) απο αμερικανό πολιτικό.

Οι περισσότερες απο τις απόψεις του Ομπάμα για τα θέματα ελληνικού ενδιαφέροντος που φαίνονται σ' αυτό το βίντεο, είναι απόψεις του που εκφράστηκαν όταν ο ίδιος φαινόταν ως αουτσάιντερ, και τουλάχιστον για μένα, φαίνονται ειλικρινείς.

Θα τις υλοποιήσει ως πρόεδρος; Δεν το ξέρω.Σίγουρα πάντως όχι όλες. Αυτό όμως που έχει σημασία, είναι ότι έχει άποψη για το τί είναι δίκαιο και τι δεν είναι για τους Ελληνες.
Ας παρακολουθήσουμε το βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails