1/10/09

ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΞΕΦΡΕΝΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Πρίν από ένα χρόνο περίπου, αποφάσισα να δημιουργήσω ένα ιστολόγιο επικεντρωμένο στις διεθνείς σχέσεις.( http://internationalaffairs1.wordpress.com/
)
Αρχικά, δεδομένου του αριθμού των άρθρων που διαβάζω καθημερινά, σκέφτηκα ότι αυτό θα με βοηθούσε να αποθηκεύω όποιο ενδιαφέρον άρθρο ανακαλύπτω γύρω από αυτό το θέμα και να το ξαναβρίσκω εύκολα.
Μετά σκέφτηκα ότι θα μπορούσα μερικές φορές να γράψω και κάποια κείμενα, παρουσιάζοντας ειδήσεις και γεγονότα πού δεν καταγράφονται στον ελληνικό τύπο, όπως αυτό
Αρχίζοντας την γραφή κάποιων κειμένων, σκέφτηκα να δομήσω κάπως αυτό το ιστολόγιο, να το "προσωποποιήσω", ώστε να φαίνεται ότι αυτό το ιστολόγιο που ασχολείται με τις Διεθνείς Σχέσεις, δεν έχει ως στόχο να συγκριθεί με τα υπόλοιπα ιστολόγια που ασχολούνται με το ίδιο θέμα.Ηθελα να φαίνεται ότι είναι μιά ερασιτεχνική προσπάθεια, που βλέπει τις Διεθνείς Σχέσεις υπό συγκεκριμμένο πρίσμα.Οπως εδώ.
Δεν αναφέρομαι παραδείγματος χάριν ποτέ στο διεθνές Δίκαιο (παρά το γεγονός ότι ως Νομικός το κατέχω αρκετά καλά νομίζω).Δεν αναφέρομαι παρά σπάνια στην θεωρία των Διεθνών Σχέσεων αν και την γνωρίζω.Ασχολούμαι με την στρατηγική, όχι όμως με τον τρόπο με τον οποίο ασχολούνται με την στρατηγική οι μεγάλοι εξειδικευμένοι αναλυτές, αλλά με τον δικό μου τρόπο που προέκυψε από τα δικά μου βιώματα (που δεν έχουν σχέση με την διπλωματία ).Προσπαθώ με δυό λόγια να δείξω τις διεθνείς σχέσεις μέσα στην ξέφρενη πορεία της ιστορίας.

Δεν πέτυχα τους στόχους μου μέχρι στιγμής.Οι Ελληνες δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται γιά ειδήσεις που αφορούν μικρές και μακρυνές χώρες.

Βέβαια, και εγώ δεν τήρησα απόλυτα το πλαίσιο που περιέγραψα.Προδόθηκα μερικές φορές από τα συναισθήματα μου.Οπως εδώ

Θα συνεχίσω όμως την προσπάθεια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails