17/10/09

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ

Πολλοί από τους αναγνώστες αυτού του ιστολογίου είναι έλληνες που ζούν στο εξωτερικό.

Επειδή έχω ζήσει και εγώ ουσιαστικά την μισή ζωή μου στο εξωτερικό, αυτό δεν μου κάνει εντύπωση.Δεν μου κάνει εντύπωση, διότι σ΄αυτό το ιστολόγιο προσπαθώ να επικεντρωθώ στους λόγους της κακοδαιμονίας του ελληνισμού.Και αυτοί που κυρίως ενδιαφέρονται γι΄αυτό το θέμα, είναι αυτοί που αγαπούν πραγματικά την πατρίδα μας.Και γνωρίζουμε όλοι, και πρό πάντων εγώ, ότι οι έλληνες του εξωτερικού είναι αυτοί που αγαπούν πραγματικά την Ελλάδα.

Και νοιώθω πολύ συχνά τύψεις.Διότι σ΄αυτό το ιστολόγιο τους περιγράφω την άποψη μου περί της ιστορικής αποσύνθεσης του ελληνισμού.Και ξέρω ότι τους πικραίνω βαθύτατα.
Αυτοί που ενδιαφέρονται ειλικρινά για το μέλλον αυτού του τόπου, θα θέλανε να διαβάσουν αισιόδοξες εκτιμήσεις για το μέλλον αυτού του τόπου.Κι΄εγώ, τους περιγράφω την απαισιοδοξία μου.

Θέλω απόψε να τους αφιερώσω ένα τραγούδι που με συγκινούσε όταν ζούσα εκτός των ελληνικών συνόρων και συνεχίζει να με συγκινεί, με την ελπίδα ότι θα τους επιτρέψει να ξεχάσουν έστω γιά λίγο τα απαισιόδοξα κείμενα μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails