19/4/11

ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ - ΑΠΟΨΕ ΣΙΩΠΗΛΟΙ ("ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ" 5/12/2008)



Εφυγε ο αγαπημένος μου Ν. Παπαζογλου.Ενας πρωτότυπος τραγουδιστής και μουσικός.Προ πάντων όμως ένας ξεχωριστός άνθρωπος, που δεν εγκατέλειψε ποτέ την πόλη του γιά να κάνει "καρριέρα " στην πρωτεύουσα.

Διαβάζοντας τα σχόλια στο διαδίκτυο, νοιώθω πόσο πολύ αγαπήθηκε από τον λαό γιά το έργο του.

Διάλεξα κάποια μεταξύ χιλιάδων

1/God bless your soul Nikos !

We are all grateful for your beautiful music ,all the cheers you have spread , friendly personality, warm smile, and peaceful soul !

You will continue living in our hearts ...

I love you and Thank you for your art you have left for us and for the next generations to enjoy !

Dear Neighbors ,We share your pain and loss of this wonderful artist !

Greetings, love , blessings, peace from Turkiye !
WorldPeaceUnion Πριν από 1 ημέρα 126

2/ ..διαβαζοντας τα σχολια ολων των ανθρωπων-θαυμαστων του αγαπημενου μας Νικολα...εχω ριξει τοοοοσο κλαμα..που ,σας ορκιζομαι, μονο στον θανατο του πατερα μου και της γιαγιας μου εχω κλαψει τοσο πολυ....



3/καλο ταξιδι Νικο...
alexche21 πριν από 20 ώρες

4/Αντίο Νίκο......θα σε θυμόμαστε για πάντα! Ακόμα και εδώ! Στο Τορόντο! Μερικά τσιγάρα δρόμος από το Σικάγο......:(
misdsweetheart Πριν από 1 ώρα

5/"Κι όταν ξυπνήσω το πρωί να είσαι εκεί, για να μου πεις να μη φοβάμαι..."

Τι όμορφοι στίχοι, πάντα συγκινούμαι ακούγοντάς τους.

Κρίμα που σίγησε η φωνή που τους έλεγε.

Καλό ταξίδι...
niko6791 πριν από 23 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails