16/5/11

ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΙΝ ΚΡΙΘΕΙ ΕΝΟΧΟΣ - 16/5/2011

Η διαίσθηση μου, μου λέει ότι ο Κος Στρος Κάν μάλλον δεν είναι αθώος.Η διαίσθηση μου όμως δεν έχει καμμιά σημασία,και εν πάσει περιπτώσει, η δίκη θα δείξει επί της ουσίας.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση σήμερα, βλέποντας τις φωτογραφίες και το βίντεο που ακολουθούν, είναι η διαδικασία που τηρήθηκε.Οι αστυνομικοί είναι καλοντυμένοι.Ολα πάνω τους είναι προσεγμένα.Ο Στρος Κάν είναι χωρίς γραβάτα, κακοντυμένος, ταλαιπωρημένος από 36 ώρες αυπνία, αξύριστος, και με χειροπέδες.Η εικόνα έκανε τον γύρο του πλανήτη σε μερικά λεπτά, και φυσικά δεν δείχνει κάποιον που κατηγορείται και θα παρουσιαστεί στο δικαστήριο γιά να απολογηθεί.Η εικόνα δείχνει έναν καταδικασμένο.Καταδικάστηκε πρίν παρουσιαστεί στο δικαστήριο.Ολοκληρώθηκε εδώ η ζωή αυτού του ανθρώπου, είτε αποδειχθεί ότι είναι εγκληματίας είτε όχι.Διότι, ας πούμε ότι υπάρχει μιά περίπτωση στο εκατομμύριο, αυτός ο άνθρωπος να είναι αθώος και όλη αυτή η ιστορία να είναι στημένη.Η διαπόμπευση που του έγινε σήμερα μέσω αυτών των εικόνων, ούτως η άλλως είναι ανεπανόρθωτη.Και πολιτικά, και οικογενειακά, και γενικότερα, ο άνθρωπος αυτός εκτελέστηκε σήμερα.
Το θύμα προστατεύτηκε.Ο κατηγορούμενος δεν προστατεύτηκε,δικάστηκε πρίν την δίκη, και ουσιαστικά εκτελέστηκε πρίν την δίκη του.

Εμαθα γιά το τεκμήριο της αθωότητας στο πρώτο έτος της Νομικής.Εχουν περάσει τριάντα χρόνια από τότε.Και το έμαθα στην Γαλλία.Το συμβάν με τον Στρος Κάν συνέβη στις ΗΠΑ.Η εκτέλεση του Μπίν Λάντεν έγινε επίσης από τις ΗΠΑ,πρίν την καταδίκη του.
Αλλες εποχές φαίνεται.Η και άλλοι νομικοί πολιτισμοί.Ποιός ξέρει τί από τα δύο ισχύει.

Η ουσία κατά την γνώμη μου είναι ότι ο Στρός Κάν εκτελέστηκε στις 16/5/2011 με φασιστικές μεθόδους.Ηταν κατά την γνώμη μου άρρωστος.Εκφράζω τα συλλυπητήρια μου στην οικογένεια του.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails